Bez griže savesti: Brzi detox posle praznične trpeze

By  |  0 Comments

Novogodišnji praznici su iza nas, što znači da je tek otvorena praznična sezona. Čekaju nas Božić, slave i generalno zimska praznična jela, koja konzumiramo u većim količinama nego inače. Verovatno se vaš organizam ne oseća najsjajnije posle svih onih ruskih salata, kolača i pečenja. Zato pročitajte kako da se detoksikujete posle obilne praznične trpeze.

Dobra vest je da ne morate dase bacite na instantnu dijetu ili na sate vežbanja u teretani, kako biste se povratili. Vaše telo je otporno, i zna kako da „izleči“ sebe. Predlažemo ovih nekoliko načina da mu pomognete u tom procesu.

5 načina za brzi detox posle praznika

#1: Pijte toplu vodu sa limunom

Započnite dan toplom vodom u koju ćete nacediti pola limuna. Ovaj napitak alkalizuje vaš organizam, pokreće metabolizam i sprečava prejedanje. Naravno, velike količine vode su ključne kako biste pomogli jetri i bubrezima da filtriraju toksine. Probajte da pijete topli zeleni čaj pre i posle obroke kako biste pokrenuli metabolizam i digestivni trakt.

Povezano: Voda sa limunom – zašto je treba piti svako jutro?

#2: Fokusirajte se na obroke pune povrća

Iako ste danima jeli velike količine mesa, ugljenih hidrata i slatkiša – u post-prazničnom periodu neka vaša ishrana bude sastavljena od voća, povrća i biljaka. Neka ti obroci budu topli, hranljivi i „utešni“ za vaše telo. Biljni proteini su odličan način da se osećate sito, bez težine koju nosi meso. Jedite supe, čorbe, variva, grilovano povrće…

young-woman-cooking-healthy-food-vegetable-salad.jpg

#3: Napravite mini-post od 16h

Kratki post bez hrane je savršen način da date vašem digestivnom sistemu totalni reset. Pojedite vaš poslednji obrok ne kasnije od 19h i popijte ujutru šoljicu kafe, bez doručka. Ovo će pokrenuti vaš organizam da sagoreva masne naslage kao gorivo. Kada dodje vreme ručka, vi ste postili preko 16h, što je odlično za pokretanje metabolizma.

#4: Utrljajte eterično ulje na stomak

Ako se osećate kao naduvena krofna posle praznika, nabavite eterično ulje mente ili limuna, i priuštite sebi nežnu masažu stomaka. Ona će umiriti nemiran želudac i creva i pomoći da se digestivni trakt pokrene – od spolja ka iznutra!

Naš predlog je Essentials eterično ulje limuna, koje se na kožu nanosi razblaženo.

zadržavanje vode

#5: Prošetajte posle ručka

Iako je prva reakcija na prepun stomak – popodnevna dremka, oduprite se ovom nagonu, i umesto toga – prošetajte bar 20 minuta. To može biti šetnja kučeta, šetnja do prodavnica ili jednostavno obilzak par krugova po kvartu. Na ovaj način ćete pokrenuti proces varenja, posle čega ćete se osećati lakše.

Pročitajte još i: 5 efikasnih DIY detox kupki za izbacivanje toksina iz tela

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!