Dijeta 10 posto: Brzo do vitke linije

By  |  0 Comments

Ukoliko vam se ikada nakon sprovođenja dijete dogodilo da vam se kilogrami neočekivano vrate, odnosno da dođe do takozvanog jo-jo efekta, onda je dijeta 10 posto kao stvorena za vas.

Dijeta 10 posto je koncipirana tako da spreči upravo pojavu jo-jo efekta i upravo zato se sastoji iz dve faze, od kojih prva ima za cilj da vas oslobodi od viška kilograma, a druga faza ima za cilj da pomogne vašem telu da se adaptira na novu kilažu i da tu kilažu uspešno održi.

Svaka od pomenute dve faze ove dijete, traje po 3 nedelje i podrazumeva tačno propisana pravila ishrane kojih je potrebno da se pridržavate. Ta pravila, odnose se prvenstveno na tačno određen jelovnik i upravo taj jelovnik ćemo podeliti sa vama.

Jelovnik prve faze dijete 10 posto

Jelovnik za prvu nedelju

Ponedeljak: Obuhvata tri dnevna obroka, sačinjena isključivo od svežeg barenog ili grilovanog povrća koje je začinjeno začinima i maslinovim uljem.

Utorak: Obuhvata tri dnevna obroka, sačinjena isključivo od pečenog ili barenog mesa bez masti i kožice. Meso možete začiniti začinima po želji i preliti ga maslinovim uljem.

Sreda: Obuhvata tri dnevna obroka, sačinjena isključivo od palente ili barenog pirinča začinjenog sa suvim začinima po želji.

Četvrtak: Obuhvata tri dnevna obroka, sačinjena isključivo od mleka i mlečnih proizvoda.

Petak: Obuhvata tri dnevna obroka, sačinjena od kuvanih ili poširanih jaja, koja ste začinili suvim začinima po želji.

Subota: Obuhvata tri dnevna obroka, sačinjena od voćnih sokova, svežeg voća ili kompota bez šećera i drugih zaslađivača.

Nedelja: Obuhvata tri dnevna obroka, sačinjena isključivo od pečenog ribljeg ili pilećeg mesa. Meso možete začiniti i preliti maslinovim uljem.

Povezano: Dukanova dijeta: Francuski način mršavljenja!

Druga nedelja prve faze

Ponedeljak: Obuhvata tri dnevna obroka sačinjena od barenog ili pečenog mesa bez masnoće i kožice i od svežeg ili barenog povrća, začinjenog suvim začinima po želji.

Utorak: Identično kao u ponedeljak.

Sreda: Obuhvata tri dnevna obroka sačinjena isključivo od barenog pirinča i barenog ili svežeg povrća koje ste začinili suvim začinima po želji.

Četvrtak: Obuhvata tri dnevna obroka sačinjena od mleka i mlečnih proizvoda u kombinaciji sa kuvanim ili poširanim jajima i sa svežim ili barenim povrćem.

Petak: Obuhvata tri dnevna obroka, sačinjena isključivo od barenih ili poširanih jaja začinjenih suvim začinima po želji.

Subota: Obuhvata tri dnevna obroka, sačinjena isključivo od voćnih sokova, svežeg voća ili kompota bez šećera ili drugih zaslađivača.

Nedelja: Obuhvata tri dnevna obroka, sačinjena od barenog ili pečenog mesa bez masnoća i kožice i od svežeg ili barenog povrća koje ste začinili suvim začinima po želji.

Treća nedelja prve faze

U ovoj nedelji, treba ponoviti jelovnik propisan za prvu nedelju ove faze dijete.

Jelovnik druge faze dijete 10 posto

U ovoj fazi dijete, koja podsetićemo vas takođe traje 3 nedelje, potrebno je da postepeno svoju ishranu vratite u normalu, koristeći svakodnevno što raznovrsnije namirnice u svojoj ishrani. Pritom, treba strogo da vodite računa o unosu masnih i visokokaloričnih namirnica. U ovoj fazi, neophodno je i to da dnevno pijete najmanje 2 litra vode, 750 mililitara zelenog čaja i 200 mililitara jogurta.

Povezano: 10 namirnica koje zadršavaju sitost a ne goje!

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!