Istopite salo sa kukova uz ovih 8 trikova (VIDEO)

By  |  0 Comments

Nervira vas salo na kukovima, koje se posebno vidi kada ste u kupaćem kostimu ili u uskim pantalonama? Ovo salo je poznatije kao „šlauf“, i najteže se skida, a najlakše se dobija. Osim onog na kukovima, i salo na leđima spada u masnoće koje je jako teško skinuti, a lako se nabaci. Ipak, ne očajavajte – uz svakodnevno vežbanje koje zahteva samo 5 minuta i par promena životnog tila, salo sa ledja i kukova postaće prošlost!

8 trikova za skidanje sala sa kukova: 5 vežbi + 3 saveta za ishranu

1. Plank (izdržaj) – 1 minut

Plank je idealna vežba koja osim što poboljšava držanje, otklanja bol u ledjima i jača torzo tela, ujedno je vaše tajno oružje protiv sala na stomaku, ledjima i kukovima!

Postavite podlaktice na pod, tako da su paralelene sa telom, a laktovi neka budu ispod ramena. Neka vam ledja budu potpuno prava. Oslanjajte se vrhovima prstiju o pod. Zadržite ovaj položaj 60 sekundi.

Povezano: Plank (izdržaj) vežba provereno zateže celo telo – VIDEO

Fit woman doing plank on mat

2. „Bicikl“ trbušnjaci – 1 minut

Ovi trbušnjaci su veoma efikasni za mišiće abdomena, butine, ali i – salo na kukovima!

Lezite na pod, i stavite ruke iza glave. Držeći ruke iza glave, levim laktom dodirujte desno koleno, dok vam je leva noga prava i obrnuto – naizmenično. Ova vežba je veoma slična vožnji bicikla, zato se tako i zove.

3. Bočni plank – 1 minut

Ova potcenjena vežbica učvršćuje važan mišić sa bočne strane leđa – upravo ono što vama treba!

Lezite na bočnu stranu tela i oslonite se podlakticom o pod. Lakat treba da vam bude tačno ispod ramena. Skupite noge. Odignite telo od poda, ali pazite da je vaše telo pravolinijski postavljeno: od glave, do nožnih prstiju. Zadržite ovaj položaj 60 sekundi.

4. Lift nogu

Lift, odnosno podizanje nogu je još jedna efektivna vežba za mišiće abdomena, ali istovremeno se učvršućuju i mišići leđa!

Lezite na leđa postavite dlanove ispod zadnjice, i podignite obe noge paralelno u vis pod uglom od 90 stepeni u odnosu na trup. Spuštajte ih, ali pazeći da ne dotaknete nogama pod. Zvuči lako: ipak, nije baš, ali je veoma efikasno za salo na ledjima! Ponavljajte ovo 1 minut.

lift nogu

Youtube/Printscreen

5. Ruski tvist

Ova vežbica zvuči neobično, ali je zapravo veoma efikasna za zatezanje stomaka, i topljenje sala oko kukova.

Ovu vežbu je najbolje da radite ispred kauča ili kreveta. Početni položaj je da legnete na ledja, sa savijenim kolenima u visu. Potom, podignite prednji deo tela, pod uglom od 45 stepeni u odnosu na podlogu, dok dlanove držite spojene napred. Okrenite torzo ka desnoj strani, dok vam ruke ne budu paralelne sa podlogom. Zadržite 5 sekundi taj položaj i ponovite isto i na levoj strani. Naizmenično ponavljajte obe strane 1 minut.

6. Smanjite broj kalorija

Vežbanje neće pomoći, ukoliko danas pojedete hamburger sa pomfritom. Izabacite iz ishrane šećere, zasićene masti, polugotovu hranu i zamenite je zdravijim alternativama koje ubrzavaju topljenje sala: žitarice od celog zrna, mlečne proizvoda sa niskim procentom masti i ljute papričice.

Povezano: 8 načina da ubrzate metabolizam

7. Konzumirajte laneno ulje

Kako biste smanjili apetit i odoleli kaloričnim namirnicama – uvedite u ishranu laneno ulje. Ovo ulje će vam dati osećaj punog stomaka koji traje mnogo duže. Ono takođe ubrzava metabolizam i razdvaja strukturu masnoća veoma brzo. Preporučljivo je da uzimate jednu kafenu kašišicu ovog ulja ujutru na prazan stomak. Možete ga koristiti u prelivima za salatu, ili piti uz limunov sok.

Linseed oil and flax seeds on wooden background

8. Smanjite konzumiranje alkohola

Ako već želite da se otarasite sala sa ledja, ili drugih delova tela – znajte da morate izbaciti alkohol! On sadrži nevidljive kalorije o kojima nista ni sanjali – samo 1 čaša piva i 1 čaša vina sadrže ukupno 100 kalorija! Tako da sledeći put dobro razmiliste šta ćete poručiti u večernjem izlasku – držite se mineralne vode sa limunom!

Salo sa kukova je najteže skinuti, jer se prvo pojavi, a poslednje se skine! Ali nije nemoguće otarasiti ga se – pratite svakodnevno vežbanje od 5 minuta i ova tri saveta koja se tiču ishrane – i „šlauf“ će postati prošlost!

Pročitajte još i: „Tečna bomba“ – sagorite masti preko noći: 2 napitka koja tope salo oko struka!

Video-tutorijal za navedene vežbice možete pogledati OVDE:

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!