Oslobodite se stresa – probajte 3 najefikasnije joga poze

By  |  0 Comments

Nebitno da li redovno vežbate jogu ili ne, probajte 3 najefikasnije poze koje oslobađaju od stresa, a mogu da se rade praktično bilo gde.

Recite zbogom stresu

Bez obzira za koju se pozu odlučite, ne zaboravite da se fokusirate na istezanje i disanje – uzimajte duge, duboke udisaje kroz nos i duge, duboke izdisaje kroz usta. Pokušajte da držite svaku pozu najmanje minut, ali idealno je 2 do 5 minuta – oslobodićete se više stresa kada držite svaku pozu duže.

Povezano: 5 namirnica koje smanjuju stres!

Zavaljen Golub (Reclined Pigeon)

Happy Monday! #yoga #reclinedpigeon #reclinedpigeonpose

A photo posted by Adrianna Keczmerska (@adawadaa) on

Ova poza je modifikacija klasične poze goluba. Lezite na leđe, savijte kolena i stavite tabane na prostirku. Prebacite levi zglob preko desnog kolena i stavite levu ruku između vaših nogu, obavijajući desnu ruku oko desnog kolena. Rukama vucite desno koleno ka grudima. Ne zaboravite da držite noge savijene, glavu ravno na podu, a bradu povijenu prema dole. Obrnite stranu.

Leptir ili Uvezani trougao (Baddha Konasana)

A photo posted by @dorothy_oz on

Sedite na pod uspravno, ispravite kičmu i privucite pete što je moguće više prema preponama. Obuhvatite cela stopala šakama i oborite se napred tako da glavom i kolenima, bez forsiranja, pokušate dotaknuti pod. Takođe, možete mahati butinama gore-dole – simulacija leptirovih krila – lagano pa potom sve brže.

Noge uza zid (Viparita Karani)

Lezite na leđa sa rukama ispruženim pored tela, a dlanove okrenite prma gore. Zadnjicu prislonite uza zid dok su vam kolena položena na prsima. Polako podignite noge i naslonite ih uspravno na zid. Možete podići karlicu na savijeno ćebe da podstaknete cirkulaciju. Izbegavajte ovu pozu tokom menstruacije ili ukoliko ako imate problema s kičmom i visokim krvnim pritiskom.

Povezano: Hronični stres – 10 suptilnih znakova!

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *