Spas u poslednji čas: Kako za 15 dana do bikini-tela?

By  |  0 Comments

Bikini-telo se odnosi na onu liniju tela kojom smo zadovoljni kada se skinemo u bikini. Iako se svi spremamo za letovanje, gde će bikini biti naša osnovna garderoba. Iako je do godišnjeg odmora ostalo još malo vremena, to ipak ne znači da treba da pohrlite u brzinske dijete koje obećavaju mnogo kilograma manje za nekoliko dana. One će vas izgladneti, a na kraju ćete se prejesti da to nadoknadite. U nastavku otkrivamo koje male promene u navikama treba da napravite (bez dijete), kako biste telo doterali do letovanja!

7 navika koje će vam pomoći da smršate za bikini!

#1: Eliminišite procesuiranu hranu

Lako je uvući se u zamke procesuirane i polugotove hrane. Ona čini da tražite više nego što vam je telu potrebno. Ako ne možete da izgovoriti sastojke na poledjini proizvoda – onda je to procesuriana hrana, i treba da je izbacite. Konzumirajte prirodne namirnice koje nemaju listu sastojaka.

bikini-telo

#2: Izbacite alkohol

Jedan od klasičnih letnjih saveta za gubitak kilograma koji svi znamo. Ne samo da alkohol dehidrira organizam i ima puno kalorija, već dodatno pojačava želju za grickanjem. Ako ne odustanete od povremene čaše vina ili piva, teško ćete videti rezultate bikini-tela koje želite.

#3: Unosite vlakna

Možda nije lako da izbacite ugljene hidrate, ali ne zaboravite da unosite dovoljno vlakana, dokazanog izvora dugotrajne sitosti. Pobacajte semenke lana po jogurtu ili naspite nekoliko kašika seckanog badema po salati. Ako zaista žudite za ugljenim hidratima, pojedite malu porciju kinoe, ječma ili smeđeg pirinča.

Povezano: Mršavljenje – Kako izgleda idealna porcija?

#4: Ubrzajte metabolizam

Ako redovno jedete tokom dana, time držite metabolizam pod kontrolom da sagoreva kalorije ravnomerno i konstantno. Ogromne porcije hrane usporavaju njegov rad. Neka vam cilj budu male porcije – 3 obroka (300 do 350 kalorija svaki) i do dve užine (100-150 kalorija svaka) dnevno.

bikini-telo

#5: Rešite se nadutosti

Rešavanje nadutosti nije striktno savet za gubljenje kilaže, ali ako planirate da udjete u bikini i budete zadovoljne izgledom – možda ćete biti zainteresovane za činjenicu da brokoli, luk i paprike uzrokuju gasove i nadutost stomaka. Držite se povrća na bazi vode, poput krastavaca, spanaća i špargli. Voće bogato kalijumom poput banana i pomorandži, takođe pročišćavaju zadržanu vodu.

Povezano: Tri načina da se rešite nadutosti stomaka

#6: Budite hidrirani

Ćelije zadržavaju vodu kada je nemaju dovoljno u sebi. Ako pijete dnevno između dve i tri litre vode na dan – čestitamo, sledite najbolji savet za gubitak kilograma. Pijte polaganim gutljajima tokom dana, kako bi voda otišla u krv, umesto da se filtrira kroz jetru, kako ne biste išli konstantno u wc!

bikini-telo

#7: Unosite proteine

Aktinsonova dijeta je zastarela, ali to ne znači da ne treba da unosite bogatu količinu proteina, koji će vas zasititi i sprečiti da bespotrebno grickata tokom dana. Neka vam doručaj bude proteinski: kajgana od belanaca sa povrćem!

Pročitajte još i: Ultimativni vodič za mršavljenje – 8 najefikasnijih dijeta

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *