Ovo su vežbe za prirodno povećanje usana

By  |  0 Comments

U cilju povećanja usana, mlade devojke, pa i zrelije žene, spremne su da se podvrgnu brojnim međusobno različitim tretmanima estetske hirurgije, kao i tretmanima koji su sasvim prirodni i ne podrazumevaju nikakve hirurške intervencije niti ozbiljnije zahvate. Jedan od takvih, potpuno prirodnih tretmana za uvećanje usana, odlučili smo da vam predstavimo kroz sadržaj ovog teksta. Reč je o povećanju usana uz pomoć specijalnih vežbi.

Vežbe za povećanje usana:

Vežba 1:

Iz prirodnog položaja usana, usne najpre ispućite najviše što možete, a zatim ih iz tog položaja razvucite u najširi osmeh. Ovakav pokret ponavljajte ukupno 10 puta, pritom zadržavajući usne u svakom ispućenom i u svakom „nasmejanom“ položaju po 5 sekundi.

osmeh

Vežba 2:

Iz prirodnog položaja usana, usne pomerajte najpre u levu, pa zatim i u desnu stranu, najviše koliko možete. Ovu vežbu, ponavljajte takođe 10 puta, pritom ponovo zadržavajući svaki položaj usana po 5 sekundi.

Vežba 3:

Iz prirodnog položaja usana, usne napućite najviše što možete, a zatim ih razvucite tako što ćete otvoriti usta koliko možete (kao kod zubara). Kao i predhodne vežbe i ovu vežbu ponavljajte 10 puta, ponovo zadržavajući svaki pokret po 5 sekundi.

pucenje usana

Vežba 4:

Iz prirodnog položaja usana, usne „stežite“ i popuštajte kao kada želite da razmažete sjaj ili ruž za usne. Ovakve pokrete smenjujte ukupno oko 20 sekundi.

Vežba 5:

Iz prirodnog položaja usana, „naduvajte“ obraze koliko god možete, a zatim kroz usne što sporije izduvavajte zadržani vazduh. Ovakvu vežbu ponavljajte tri puta.

Vežba 6:

Iz prirodnog položaja usana, usne pomerajte asimetrično, tako kao da njima dok su zatvorene želite da oblikujete broj 8. Ovu vežbu ponavljajte 10 puta.

Vežba 7:

Usta blago otvorite, a zatim blagim pritiskanjem između palca i kažiprsta masirajte najpre gornju, pa zatim i donju usnu i to od jednog do drugog ugla usana. I gornju i donju usnu, izmasirajte na ovaj način po 5 puta u jednom i po 5 puta u drugom smeru.

Vežba 8:

Dvadeset sekundi, kroz usne ispuštajte vazduh tako kao da zviždite neku dinamičnu melodiju.

Vežba 9:

„Naduvajte“ najviše što možete, a zatim kroz tek blago otvorene usne ispuštajte vazduh tako da vam usne „vibriraju“ pri tom ispuštanju vazduha. Ovu vežbu ponavljajte tri puta.

Vežba 10:

Postaviti usne u polozaj kao kada izgovaramo slovo „P“. Ovu vežbu ponavljajte u trajanju od dvadeset sekundi.

Na koji način deluju ove vežbe?

Ove vežbe, deluju tako što pospešuju prokrvljenost usana, a upravo zbog bolje prokrvljenosti, usne postaju bujnije i primetno lepše i veće.

punije usne

Koliko često sprovoditi ovakve vežbe?

Ovakve vežbe i to po tačno opisanom redosledu i u navedenom trajanju, ponavljajte svakodnevno, 1 dnevno u trajanju od mesec dana. Za mesec dana, primetićete da su vam usne vidno povećane. Kada primetite da vam se usne ponovo smanjuju, ponovo počnite da upražnjavate iste vežbe u istom trajanju.

Osim što imaju uticaj na povećanje usana, ove vežbe pozitivno utiču i na tonus mišića oko usana. Zbog toga, one utiču i na odlaganje pojave prvih bora u regiji kože oko usana.

Uz praktikovanje ovakvih vežbi, ne zaboravite da usne redovno i pravilno negujete i štitite od sušenja i pucanja.

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!