Trendovi dolaze i odlaze, a nekako se najmanje priča o parfemskim trendovima. Svi se sećamo kako svake godine, barem jedan parfem postane planetarno popularan, tako da svaka druga ili treća žena u gradu miriše isto. Posle popularnosti organskih parfema u 2022. godini, ove godine nas očekuje povratak na vanila mirise iz 90-ih, “nude skin” mirisne note, kao i “rosie” parfeme (mošus, sa gornjim notama ruže). U nastavku donosimo pšte trendove koji se dešavaju u parfemskoj industriji, prema mišljenju parfemskih eksperata.
5 najvećih trendova u parfemskoj industriji za 2023.
Vanila iz 90-ih
Razlog zašto viđamo ponovnu popularnost parfema na bazi vanile jestu definitivno bestselling parfemi, poput Kayali “Vanilla” parfema. Zašto su ponovo popularni? Zato što svako od nas ima tzv. “vanilla memory”. To je oda devedesetim godinama, kada su vanilasti parfemi bili na svakom koraku, a ovaj miris nas podseća na neko ušuškano vreme, mamu, tetku, ili srećno detinjstvo. Vanila je nostalgično putovanje u mlađe godine, i zato ovaj trend rezonira i dan danas. Današnji vanila parfemi nisu gurmanski, poput šećernih keksića, već su više sexy.
Žalfija i sandalovina
Kao “protivotrov” popularnim parfemima, eksperti predviđaju i dominaciju zemljanih nota, poput žalfije, meda, light floralnih tonova i sandalovog drveta. Potrošači traže momenat mira, relaksacije i svež dašak zemlje. Botanički mirisi, poput lavande, ruže, drvenih nota i žalfije čine sjajne bazne note, koje dugo traju na koži. Ovi mirisi su takođe “čisti” mirisi, što znači da odgovaraju “clean girl” estetici koja je toliko popularna, a ujedno su prigodni i za radno mesto.
Povezano: Niche parfemi – u čemu je njihova posebnost?
“Nude Skin” mirisi
Ranije smo pisali o “skin scent” parfemima, koji su veoma blagi i mirišu na nečiju kožu. Na primer, mirisna nota ruže je “nude skin scent” koji veoma podseća na kožu. Ona miriše drugačije na svima. Razlog zašto žene gravitiraju ovakvim mirisima jeste bliskost. Jer, da biste osetili “nude skin” parfem na nekome, morate mu se dosta približiti. Posle ere pandemije, ovo je baš prava stvar koju potrošači žele. Dakle, ne radi se o nekom konkretnom, jakom mirisu, već o mirisu čiste i okupane kože.
Kolekciniranje travel size parfema
Umesto jednog “signature” parfema, viđamo da žene sve više eksperimentišu sa mirisima, mešajući 2-3, tako što ih nanose slojevito. Potrošači sada kupuju mini travel setove sa više mirisa, čime ih isprobavaju, naslojavaju i često menjaju, slično poput “parfemskog garderobera”. Ovo je ujedno i ušteda, jer možete kupiti nekoliko različitih mini size parfema po ceni jedne full-size bočice.
Niko ne voli da nosi istu majicu i farmerke svakog dana, pa zašto biste to radili sa parfemom? Počnite sa miksovanjem i menjanjem parfema već danas!
Parfemska ulja
Ako tražite nešto što će vas umiriti, a ujedno dati vam najdugotrajniji miris ikada, isprobajte sve popularnija parfemska ulja (koncentrovanija su od parfemske vode). Eau de parfum mirisi su divni, ali sadrže alkohol, a to znači da morate sačekati da alkohol isprati sa kože, pre nego što osetite miris. Parfemsko ulje, s druge strane, odmah miriše jako i intentivno, a možete ga utrljati na zglobove, grudi i vrat.
Prednost je što se lako i neprimetno nanose, bez da zagušite okolinu: otvorite bočicu, natapkajte par kapi na ključne tačke, dok hodate gradom, sedite u kancelariji ili se vozite u kolima. Parfemsko ulje zagreva toplina vaše kože i njegov miris se tiho razvija.
Pročitajte još i: Skuplji i jeftiniji parfemi – u čemu je razlika u kvalitetu?
_____________________________________________________________ Svi tekstovi i kompletan sadržaj na portalu Lepotica.rs napisani su samo u informativne svrhe i nije zamena za stručni savet. Portal Lepotica.rs ne pruža medicinske, psihološke niti bilo koje stručne savete i sadržaj tekstova na portalu ne predstavlja mišljenje autora i nije zamena za stručno mišljenje, te portal Lepotica.rs ne može preuzeti odgovornost za eventualnu štetu nastalu korišćenjem informacija iz sadržaja tekstova.
Ostavi odgovor
Vidi komentare