Možda ste organizovali make-up kolekciju do tančina, ali vam smetaju razbacane flašice parfema koje izviruju iz svake torbe ili fioke? Svi smo videli na Instagramu savršenu organizovane kolekcije parfema, uz vaze cveća i knjige okolo, koje daju pravi estetski prizor. Bilo da u kolekciji imate 2 ili 20 parfema, lako možete organizovati mirise tako da vam budu lako dostupni, a i lepi na oko. Evo kako!
Šta da iskorsitite za organizaciju parfema?
Ako nemate rotirajući stalak za parfeme ili dosta mesta u ormarićima u kupatilu, znajte da postoji mnogo različitih načina kako možete organizovati i čuvati vaše mirise. Providne akrilne korpice su odlični organizeri za parfeme. Ako više volite da imate izložene parfeme, iskoristite izdignuti stalak za tortu. Staro ogledalo ili ram za sliku takođe mogu poslužiti kao estetska podloga za parfeme. Mala polica za začine je takođe odlična ideja za organizaciju parfema.
3 načina za organizaciju parfema
#1: Prema boji bočice
Jedan od vizuelno najlepših načina za organizaciju parfema jeste prema boji. Jednostavno, grupišite sve bočice prema njihovoj primarnoj boji: crvene i ružičaste na jedno mesto, prozirne i bele na drugo, zelene i plave na treće. Ako je neka bočica šarena, odaberite jednu od tih boja i grupišite je tako. Ovako ćete dobiti i estetski pregled parfema na poslužavniku ili stalku.
Povezano: 10 mitova o parfemima u koje verujete, a koji su potpuno netačni!
#2: Prema veličini bočice
Još jedan vizuelno primamljiv način je da poređate parfeme prema veličini bočice. Počnite sa najmanjim bočicama na jednom kraju i tako ih poređajte “u vrstu”, prema veličini. Ovo je odlično ako imate tanku a dugačku policu za ređanje parfema.
#3: Prema mirisnoj kategoriji
Ovaj metod je verovatno “najteži”, jer morate zaista poznavati parfeme koje posedujete. Ipak, ovaj vid grupisanja se zaista isplati, jer vam olakšava beauty rutinu i eventualno kombinovanje dva ili više parfema. Na primer, za dan možete zgrabiti neki parfem iz cvetne grupe, a za večernji izlazak parfem iz gurmanske, vanila grupe.
Ako niste sigurni koji parfem spada u koju mirisnu kategoriju, jednostavno pomirišite svaku bočicu i zapitajte se: koja je to prva, najjača nota koju osećate? Ovo su glavne mirisne kategorije:
- FLORALNI: ako gornje note vašeg parfema mirišu kao ruža, jasmin, cvet trešnje ili bilo koji drugi vid svežeg cveća, vaš parfem je cvetni. Ovo su najromantičnije i najnežnije note, i zato se često pakuju u pink bočice.
- CITRUSNI: gornje note su neko citrusno voće (limun, limeta, grejpfrut, bergamot). Ovi mirisi su sveži i energizirajući, i najbolji za dan (dnevni događaj, venčanje, branč). Takođe se najčešće nose leti. Boja bočice je najčešće zelena ili žuta.
- DRVENASTI: ako vas parfem podseća na šetnju šumom, sa tragovima vetivera, sandalovine, hrasta, onda je to parfem iz drvenaste kategorije, Ovi mirisi imaju mošusne ili mahovinaste note, koje ih čine idealnim za ušuškane jesenje ili zimske večeri, ili intimnu večeru. Boja bočice najčešće smeđa ili tamno zelena.
- KOŽNI: parfemi koji vas asociraju na miris kožne jakne ili kožnih cipela spadaju u kategoriju kožnih mirisa. Sadrže podtonove baršunastog dima i mošusa, i veoma su bliski drvenastoj grupi. Često sadrže tragove bobica kleke ili vanile i generalno se smatraju toplim mirisima. Boja bočice je najčešće smeđe, sive ili crne boje.
- ORIJENTALNI: ova kategorija je bogatog mirisa, sa toplim notama vanile i ambera. Ova grupa mirisa se smatra najluksuznijom, jer sadrži egzotične podtonove začina i cveća. Boja bočice je najčešće zlatna, smeđa, bakarna.
Pročitajte još i: Skuplji i jeftiniji parfemi – u čemu je razlika u kvalitetu?
_____________________________________________________________ Svi tekstovi i kompletan sadržaj na portalu Lepotica.rs napisani su samo u informativne svrhe i nije zamena za stručni savet. Portal Lepotica.rs ne pruža medicinske, psihološke niti bilo koje stručne savete i sadržaj tekstova na portalu ne predstavlja mišljenje autora i nije zamena za stručno mišljenje, te portal Lepotica.rs ne može preuzeti odgovornost za eventualnu štetu nastalu korišćenjem informacija iz sadržaja tekstova.
Ostavi odgovor
Vidi komentare