4 super razloga da koristite roll-on parfeme!

By  |  0 Comments

Svaka od nas voli kvalitetan parfem, a nova lansiranja mirisnih nota koja se dešavaju skoro svakog meseca mogu učiniti da kupovina parfema postane skup hobi! Dobre vesti su da većina popularnih parfema ima i svoju roll-in verziju, u mini pakovanju sa kuglicom. Ovi prenosni parfemi se lako ubace u tašnu, i ne koštaju malo bogatstvo, kao veća pakovanja parfema. Ako niste do sada probali roll-in parfemčiće – donosimo vam 4 razloga zašto to treba da učinite i olakšate i sebi i svom novčaniku!

Zašto treba da isprobate roll-on parfeme?

#1: Lako se nose sa sobom

Putujete negde? Roll-in parfemi su idealni za putovanje, jer se lako transportuju. Ne postoji opasnost od prosipanja i lomljenja bočice, a dovoljno su mali da stanu u tašnu. Ako ubacite 2-3 parfemčića, imaćete i više alternativa za korišćenje. Naravno, tu je nepostojeći rizik od prosipanja parfema. Iskusni parfimeri savetuju da nikada ne presipate parfem iz velike bočice u manje, plastične flašice, jer miris može reagovati sa plastikom. Zato je bolje da nosite ili roll-on parfem, ili testerčić od nekoliko mililitara.

roll-on parfemi

#2: Nisu skupi i možete ih testirati tako

Najveći broj roll-on parfemčića ima super cenu od 10-15 eura, što uopšte nije loše za dizajnerski parfem i pakovanje od 10 ml. Osim svoje praktičnosti, roll on parfemi mogu super poslužiti kao verzija za testiranje određenog skupljeg parfema, pre nego što uložite u njega. Osim toga, podjednako su lepi na oko kao i oni u većoj bočici, tako da ova stvar potpuno opravdava kupovinu.

Povezano: Bonton nošenja parfema – 9 pravila koja morate znati

#3: Targetiraju pulsne tačke

Kada parfem našpricate na kožu, primorani ste da se deo te mirisne vodice nepovratno rasprši u vazduh. Ali kada nanosite roll-on parfemčić, tada se fokusirate da miris nanesete direktno na pulsne tačke, gde toplota tela aktivira miris još intenzivnije, i time osigurava dugotrajnu mirisnu auru oko vas.

roll-on parfemi

#4: Ekonomični su i lako se potroše

Iskusni parfimeri tvrde da kada se miris otvori, mota da se potroši, jer već posle 6 meseci, mirisna nota počne da se menja. Kada razmislite o tome, i shvatite da prosečna žena ima bar 2-3 parfema u kolekciji, jasno vam je da je nemoguće da ih potrošite u tom periodu. Zato su roll-on parfemi ekonomični, jer ćete lako iskoristiti svih 10 ml koji su unutra, i nećete morati da bacite parfem koji je promenio miris ili boju.

Pročitajte još i: Zabavna psihologija – Šta vaš parfem govori o vašoj ličnosti?

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!