10-minutne vežbe za jutarnje istezanje

By  |  0 Comments

Umesto da svako jutro pomerate alarm na vašem telefonu i nastavite da se izležavate, iskoristite tih 10 minuta za jutarnje istezanje. Istezanje je odličan način da se odmah ujutro napunite energijom i oslobodite stresa i napetosti od prethodnog dana ili zbog nezgodne poze tokom spavanja. Probajte ove vežbe za jutarnje istezanje odmah čim se probudite – razgibaćete celo telo, ubrzati rad srca i krvotoka, te se razbuditi bez ispijanja jakih kafa.

Istezanje naviše

Pozdravite jutro podizanjem ruku ka nebu. Ukrstite prste i podignite ruke iznad glave, dlanovima okrenutim nagore. Ispravite kičmu i osetite istezanje u grudnom košu i rukama. Držite ruke u zraku brojeći do 10, a zatim ih položite pored tela. Ovu vežbu možete raditi stojeći ili sedeći na ravnoj podlozi ukrštenih nogu.

Istezanje vrata i ramena

Istegnite mišiće na desnoj strani vašeg vrata – levo uvo spuštajte na levo rame i ostanite u tom položaju 20 sekundi. Ponovite vežbu na drugoj strani. Malo se odmorite pa pređite na razgibavanje vaših ramena. Rotirajte ramena nazad-napred, podignite ih do ušiju, pa ih lagano opustite. Ponovite vežbu tri puta i oslobodićete se napetosti u ramenima.

Kičmena rotacija

Ova vežba je odličan način da se oslobodite stresa u donjem delu leđa. Lezite na leđa sa nogama savijenim u kolenima i stopalima oslonjenim na pod. Rotirajte glavu u desno, a noge savijte u levo i zadržite se u ovoj pozi najmanje 30 sekundi na svakoj strani. Ponovite vežbu za drugu stranu.

Povezano: Kardio „jump“ vežbe koje „prže“ kalorije – Samo 10 minuta!

Ležeđe istezanje

Većina ljudi se isteže stojeći, ali to je nešto što možete da uradite i dok ležite. Kvadricepsi su najopterećeniji mišići u telu, pa ih obavezno protežite svaki dan. Lezite na pod i okrenite se na levi bok. Levu ruku stavite na slepoočnicu, a desnom rukom vucite desnu nogu prema nazad. Ponovite vežbu na drugoj strani.

Istezanje tetiva

Lezite na leđa, na ravnoj tvrdoj podlozi, ispruženih ruku i nogu. Dignite desnu nogu visoko u vazduh te je sa obe ruke vucite prema vašem licu što je više moguće. Dobro istegnite ahilove tetive i kruženjem razgibajte nožne zglobove.

Povezano: Mozak u formi – Redovno vežbanje pozitivno utiče i na mozak!

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!