4 vežbe protiv celulita na zadnjici, butinama i nogama

By  |  0 Comments

Ako se borite sa najvećim ženskim neprijateljem – celulitom, onda znate da uz kreme i gelove, tretmane i zdravu ishranu, morate uključiti i fizičku aktivnost. Još je bolje ako su to vežbe posebno namenjene ciljanom smanjenju celulita. Zato pogledajte u nastavku video sa četiri efikasne vežbe za uklanjanje celulita na zadnjici, butinama i nogama.

Celulit predstavlja nagomilavanje vode i štetnih materija  u vezivnom tkivu na nogama, butinama, zazdnjici, kolenima, pa čak i rukama. Koža postaje nerastegljiva, i počinje da liči na pomorandžinu koru. Sve ovo postaje značajan estetski problem, pogotovo u letnjem periodu, kada otkrivamo najveći deo tela. Zato dodajte vašoj anticelulit rutini i ove 4 lake vežbe koje možete raditi kod kuće.

4 lake i efikasne vežbe za celulit

1. Sumo čučnjevi

Stanite u raskorak koji je širi od vaših ramena, sa stopalima okrenutim ka spolja, a ruke stavite na bokove. Spuštajte se ravnomerno ka dole, savijajući kolena i kukove. Neka vaš stomak, zadnjica i butine budu čvrsto zategnuti, a leđa prava. Ne dozvolite da vaša kolena „izađu“ van regije stopala. Butine treba da su paralelne sa podom kad se spustite. Uradite 3 seta od 10 ponavljanja.

vežbe za celulit

Youtube/Printscreen

2. Lift noge za unutrašnji deo butina

Lezite na bok, oslonite se laktom na glavu. Donju nogu zategnite pravo. Potom, prekrstite gornju nogu preko donje, sa stopalom koje je čvrsto na podu celom površinom. Donju nogu podižite i spuštajte u ritmu, dok ste čvrsto oslonjeni o telo i prekrštenu nogu. Uradite dva seta od po 15 ponavljanja.

Povezano: Oblikujte i zategnite zadnjicu uz ove lake vežbe!

vežbe za celulit

Youtube/Printscreen

3. Bočni lift noge

Lezite takođe na bok, sa donjom nogom koja je blago savijena ka unutra, a naslonite se na nadlakticu. Podižite gornju nogu, koja mora biti zategnuta, što je više moguće. Zadržite podignuti položaj 2 sekunde, i potom spustite nogu lagano nadole. Ponovite ovo i sa drugom nogom. Uradite dva seta od po 15-20 ponavljanja.

Selection_023

Youtube/Printscreen

4. Izdignuti iskorak

Stanite 30-ak centimetara ispred stolice. Savite unazad desnu nogu, i oslonite je vrhom stopala o stolicu, tako da vam je peta u vazduhu. Savijte kolena i spuštajte se lagano ka dole. Stisnite mišiće zadnjice i vratite se u početni položaj. Neka težina bude na vašoj levoj nozi. Uradite 2 seta od po 15 ponavljanja.

Selection_024

Youtube/Printscreen

Pročitajte još: Efikasna ANTICELULIT rutina u 6 lakih koraka

Video tutorijal za ove vežbe možete pogledati klikom na dugme PLAY:

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!