Kako da izgubite kilograme – 8 PRAKTIČNIH saveta za MRŠAVLJENJE

By  |  0 Comments



Svi smo čuli savet: ako želite da smršate, jedite manje i krećite se više. Čini se jednostavno, ali je uglavnom beskoristan predlog bez plana. Predlažemo vam 8 jednostavnih saveta koji će vam pomoći da vrlo BRZO i BEZ NAPORA izgubite kilograme i smršate.

Najefikasniji način da izgubite kilograme ovog leta zahteva smanjenje kalorija na ¼ uobičajenog unosa (oko 500 kalorija za ženu, 600 za muškarca) ​​samo dva dana u nedelji, dok ostalih pet dana jedete normalno. Ubrzo ćete primetiti promene težine i što je najvažnije, značajne koristi za vaše zdravlje, uključujući smanjenje rizika od brojnih bolesti povezanih sa starenjem.

8 praktičnih saveta za mršavljenje

Probajte neke od njih ili sve i brzo ćete primetiti da okreću glave za vašim novim i seksi izgledom, ali daleko važnije, izmenićete vaš apetit i stav prema hrani.

1. Dan bez alkohola:

Izbegavajte ili smanjite alkohol ukoliko želite da smanjite kilažu. Alkohol je hemijski sličan šećeru, pa će njegovo konzumiranje aktivirati otpornost na insulin koji prouzrokuje gojenje. Ako morate da pijete, izaberite čašu belog špricera i svaki gutljaj pratite gutljajem vode.

2. Pažljivo birajte ugljene hidrate:

Visoko rafinirani ugljeni hidrati (obrađeni beli ugljeni hidrati koji su u osnovi mnogih jela i užine) povećaće nivo šećera u krvi i podstaći pankreas da proizvodi insulin, što olakšava akumulaciju masti. Zamenite visoko rafinirane ugljene hidrate za nerafinisane: ovas, smeđi basmati pirinač, integralni hleb. Mala promena, ali veliki uticaj na smanjenje kilaže.

Povezano: Smuti, prospi i ispeci – HRONO hleb koji ne goji!

integralni hrono hleb

3. Jedite supu:

Supa smanjuje apetit jer se sastoji od kombinacije tečnosti i čvrstih materija. Ako je jedete pre obroka, možete smanjiti ukupni unos kalorija i do 20 odsto u odnosu na obrok bez supe. Zamenite sendvič za ručak supom od povrća i smanjićete unos ugljenih hidrata i kalorija, a povećati kvotu povrća.

4. Jedite manje porcije i pet puta dnevno:

Rasporedite vaš dnevni unos preporučenih kalorija na 3 normalna obroka i 2 užine. Uobičajena zabluda je da preskočite doručak ako želite da smanjite dnevni unos kalorija. Kada preskočite doručak, vaš metabolizam se usporava i nivo šećera u krvi opadne i kao rezultat toga, postajete gladni i imate manje energije.

Najbitnije je da doručkujte u roku od jednog sata nakon buđenja ili nakon jutarnjeg treninga. Nakon doručka, jedite na svakih 2-3 sata. To će ubrzati metabolizam i sprečiti da se izgladnjujete, što podstiče organizam da skladišti masti za buduću energiju.

Povezano: 3 stvari koje NIKAKO ne treba da radite ako želite da SMRŠATE!

5. Izbacite sokove – pijte samo vodu:

Voćni sokovi su puni šećera, imaju manje hranljivih materija od svog izvora i sadrže manje vlakana. Ako želite sok od jabuke, pojedite jabuku i popijte čašu vode s njom. izbacite sva ta slatka bezalkoholna pića i sokove, a pijte bar 2 lite vode dnevno. Ne samo da ćete uštedeti novac, već ćete smanjiti i veliku količinu nepotrebnog šećera iz ishrane i olakšati metabolizma od masti.

voda

6. Promenite raspored ispijanja kafe:

Kafa nije loša, ali mleko, šlag i šećer, koji često idu u nju, mogu biti prave kalorijske zamke. Zamenite vašu uobičajenu kafu za crnu kafu ili zeleni čaj. Možda ćete nakon nekog vremena otkriti da su mleko, šlag i šećer, koje ste nekad obožavali, izgubili svoju draž.

7. Treniranje u intervalima:

Nemojte provoditi sate u teretani već pređite na treniranje u intervalima. Postićićete bolje rezultata, a izgubiti manje vremena na kardio spravama. Kratkim intenzivnim vežbama sagorećete ugljene hidrate i kalorije iz masti, ubrzati metabolizam, a nastavićete sagorevati kalorije dugo nakon što završite vežbanje. Džogirajte ili probajte brzo hodanje. Bićete iznenađeni koliko brzo vreme prolazi u odnosu na vaš stari, dugi i spori trening na spravama.

Povezano: HIIT je HIT! Vežbe koje tope salo!

8. Trenirajte čim ustanete:

Pre nego što opljačkate frižider za doručak, ubacite istezanje kao deo jutarnjeg treninga. Izdvojite najmanje pola sata vežbanja na istezanje. Jutro je optimalno vreme za sagorevanje masti umesto ugljenih hidrata jer telo tokom noći gladuje, stvarajući osiromašenje glikogena (koji skladišti ugljene hidrate) i snižava nivoa šećera u krvi.

vezbanje

 

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *