UN dijeta – Smršajte i ubrzajte metabolizam

By  |  0 Comments

UN dijeta je jedna od dobro poznatih dijeta i verovatno je svako probao da je drži makar jednom u životu. Ova dijeta se razlikuje od drugih jer duže traje ali je sigurno to da onaj ko istraje do kraja i ne prekrši pravila neće samo izgubiti suvišne kilograme, nego će dovesti u red metabolizam na duže staze i kilogrami se neće vraćati.

UN dijeta traje 90 dana i baš tačno toliko treba i metabolizmu da dođe do obnove. U početku je vrlo teško ali uz malo volje, mašte u spremanju obroka može se sasvim lagano izgurati do kraja i nakon toga uživati u zavinim rezultatima. Osim što topi masne naslage i kilograme, ova dijeta vam provereno smanjuje i centimetre i smanjuje konfekcijski broj.

Što više kilograma imate za skinuti lakše će i brže ići, što manje teže i napornije. Uz ovu dijetu nije pod obavezno vežbanje ali svaki vid rekreacije ili šetnje može vam pomoći da rezultati budu brže vidljivi. Čak i ako postignete željenu kilažu ranije ne bi trebali da prekidate dijetu, zbog vašeg metabolizma. UN dijeta uvek počinje proteinskim danom, zatim slede skrobni, ugljenohidratni dan, voćni dan, pa ponovo proteinski. REDOSLED DANA SE NE SME MENJATI.

Kod ove dijete je još specifično to što se svih 90 dana za doručak jede isto a to je voće. I to uvek moraju biti dve iste voćke taj dan, ne svaki dan iste naravno ili šaka suvog voća, ide oko 8-10 komada bilo koje da je u pitanju biće dovojno.

Prvi dan – PROTEINSKI DAN

Ručak

  • Meso, dinstano, bareno ili pečeno ( 2 – 3 parčeta ili oko 250 gr) ili 3 kuvana ili pečena jaja ili nešto od mlečnih proizvoda. Dakle ili meso ili jaja.
  • Hleb – parče integralnog hleba (pogledajte recept za HRONO hleb)
  • Salata – u neograničenim količinama sa maksimalno 1 kašikom ulja
  • Supa – obavezna bez rezanaca – 1 šolja ako ste izabrali meso taj dan, a ako ste izabrali jaja konzumiraju se mlečni proizvodi, popijte šolju jogurta ili mleka.

salata za zdrav rucak

NAPOMENA: Različite vrste proteina se ne mešaju u jednom obroku, a ni u danu.

Večera
Isto što i za ručak, ali pola mere od ručka, bez supe i BEZ HLEBA. Obavezno je da ako se meso jede za ručak jede se i za večeru, a ako su jaja za ručak, moraju biti i za večeru.

Drugi dan – SKROBNI DAN

Ručak

  • Pasulj, grašak, sočivo, pirinač, krompir – kuvano, jedino uz dodatak začina (so, vegeta, biber, kečap, kuvani paradajz) – pun tanjir
  • Hleb – parče
  • Salata.

Večera
Isto kao i za ručak, ali pola mere. Večera je BEZ HLEBA.

Treći dan – DAN UGLJENIH HIDRATA

Ručak
Kuvana testenina uz dodatak začina – kečapa ili slično ili pica (testo za picu) samo sa dodatkom kečapa ili slano pecivo u količini pice u piceriji (npr. 3 kifle)

Večera
Dva tanja parčeta torte ili 3 – 4 kolača ili 3 – 4 kugle sladoleda
Obavezno – 1 rebro tamne čokolade za kuvanje.

crna cokolada

Četvrti dan – VITAMINSKI (VOĆNI) DAN

Ručak i večera:
Samo mešano voće, koliko se hoće ali banane ograničiti na maksimalno 3 komada, može i suvo i sveže voće.

VAŽNE NAPOMENE:

– Posle kruga od 7 x 4 dana, odnosno 29 dana (tri puta u toku dijete) drži se „vodeni dan“. Celog dana pije se samo voda. Mnogi preskoče ovaj deo jer ne mogu da izdrže i to ne utiče mnogo na rezultate (provereno), ali je isto tako jako bitno za čišćenje organizma.

– Kafa i čaj se mogu piti, ali bez sećera. Sokove svesti na najmanju moguću meru, piti limunadu nezaslađenu recimo.

– Obavezno je uzimati posle ručka 1 tabletu koja sadrži dnevnu dozu vitamina i minerala, zbog nagle promene ishrane može da padne imunitet u početku, dolaze u obzir i šumeće tablete vitamina.

– Pauza između obroka minimalna prvog dana je 4 sata, a drugog i trećeg dana je 3 sata, za vreme vitaminskog voćnog  dana pauza između obroka je 2 sata.

Posle 8 sati uveče nemojte ništa jesti !

Sve što je navedeno mora se jesti jer ima svoju ulogu u organizmu. Voće je obavezno za doručak, jer najbrže daje energiju, čokolada trećeg dana takođe, jer štiti organizam od moguće alergije. Količine hrane su veće od uobičajenih, a namirnice podešene našim uslovima. Mora se biti dosledan i uporan. Može se desiti da prvih deset dana ne dođe do gubitka kilograma, ali onda počne nagli gubitak i to čak 3 – 4 kilograma.

voce za zdrav dorucak

Posle 90 dana dijete, još 90 dana za doručak se jede voće, dok se za ručak i večeru vraća na uobičajeni način ishrane. U tom periodu treba da se izgubi još 3 kg što je pokazatelj promene metabolizma. Ako se ne izgube, dijetu treba ponoviti, ali tek posle 3 meseca.

Dijeta traje tačno 90 dana, nikako duže a nakon 3 meseca je dozvoljeno ponoviti !

*******************************************************
sreca je zdravljeImam 33 godine, srećno sam udata, završila srednju Ekonomsku školu, volim prirodu i životinje. Sa 24 godine sam pobedila tumor jajnika i od tada zdravo živim i zdravo se hranim. Životni san mi je da postanem majka. Volim da pišem stihove, da čitam i jedan od ciljeva mi je da pokušam što više da ljudima kroz tekstove koje pišem na svom blogu skrenem pažnju na to koliko je zdravlje bitno u životu. Zbog toga je moj blog nastao i dobio naziv koji ima :). 
*******************************************************

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *