9 vežbi koje sagorevaju više kalorija od trčanja

By  |  0 Comments

Trčanje, uprkos svim svojim prednostima kao što su sagorevanje kalorija, smanjenje stresa i jačanje izdržljivosti, nije baš svima omiljena aktivnost. Dobra vest je da trčanje i nije najefikasnija metoda sagorevanja kalorija pošto prosečna osoba sa prosečnim tempom sagori do 10 kalorija u minuti. Postoji mnogo drugih načina vežbanja koji efikasnije sagorevaju kalorije od trčenja.

Preskakanje vijače

Preskakanje vijače ne samo što intenzivno sagori kalorije, takođe poboljšava ravnotežu i koordinaciju. Sagorevanje varira od brzine preskakanja i od toga koliko ste teški, a možete da sagorite oko 670 kalorija na sat. Preskakanje vijače, bar 3 do 4 puta nedeljno, zateže guzu i izmori noge otklanjajući celulit vremenom.

Trening teškim konopcem

Ovi specijalni konopci za trening (koriste se uglavnom konopci kojima se vezuju brodovi) pojačavaju kondiciju, sagorevajući skoro 10,5 kalorija u minuti. Zamahivanje ovim konopcem, čija težina može varirati od 7,5 do 20 kg, zahteva izuzetnu snagu gornjeg dela tela. Konopac, koji je postavljen oko nekog stuba, uhvatite za krajeve pa pravite i održavate talase, spirale ili bacanje u zadatom intervalu.

Hodanje uzbrdo sa opterećenjem

Znate kako je teško hodati uzbrdo, ali još je teže penjati se naviše noseći neke teške stvari. Ovaj trening je isplativ jer hodanje laganim tempom uzbrdo sagoreva čak 415 kalorija na sat. Napunite veliki i jak ranac (kamenjem, knjigama, flašama vode ili peska) do 5 kg i hodajte uzbrdo.

Planinarenje

Planinari sagorevaju više od 455 kalorija na sat kada se penju gore, odnosno 284 na putu ka dole. Isplanirajte pešačku turu od 15 do 30 km dužine na lako pristupačnoj planini, kako biste mogli poneti i ranac do 5 kg težine.

Povezano: 10-minutne vežbe za jutarnje istezanje!

Prethodna1 of 2Sledeća

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!