Kako smanjiti obim butina

By  |  0 Comments

Kako se jedan za drugim nižu topli i sunčani dani koji najavljuju dolazak leta, tako raste potreba svake dame da svoj fizički izgled i liniju tela dovede u TOP FORMU. Toj nameri, često staje na put činjenica da je obim butina veći nego što bi realno trebalo i da zbog toga celokupna figura izgleda nesrazmerno. Ukoliko ste se prepoznali i smatrate da su vaša butine većeg obima nego što bi trebalo da budu, evo kako da smanjite obim butina.

Kako smanjiti obim butina?

Problem sa punijim ili nesrazmerno popunjenim butinama, najčešće se javlja kao posledica taloženja masnih naslaga u toj regiji tela. Kako bi ste izašli na kraj sa ovim problemom, prvo što je potrebno jeste da u svoju svakodnevnicu uključite pojačanu fizičku aktivnost.

Konkretno, radite sve ono što će vas obavezati da što češće i što duže budete i ostanete u pokretu. Šetajte, trčite, vozite bicikl ili plivajte. Nikako nemojte predugo sedeti ili ležati. Fizička aktivnost, doprinosi tome da se kalorije koje ste uneli putem namirnica troše i da se proteini pravilno raspoređuju i oblikuju mišićnu masu.

Povezano: HIIT je HIT! Vežbe koje tope salo!

U nedostatku fizičke aktivnosti, svi ugljeni hidrati, umesto da se pretvore u energiju i vaše pokretačko gorivo, pretvaraju se u masne naslage koje postaju izražene na kritičnim mestima među kojima su svrstane i butine.

Čestim upražnjavanjem šetnje, trčanja i drugih fizičkih aktivnosti koje smo gore naveli, mišići celog tela, pa samim tim i mišići butina se angažuju. Rad mišića, doprinosi topljenju masnih naslaga. Samim tim, vaše butine će postajati sve zategnutije, a pritom oslobođene omotača od sala, koji ih čini nesrazmerno popunjenim.

Uz fizičke aktivnosti koje smo nabrojali, trudite se da svakodnevno radite vežbe za zatezanje butina. Kako bi ste znali koje vežbe tačno treba da radite, mi ćemo vas posavetovati.

Povezano: Vežbajte kao Viktorijini anđeli.

Vežbe za butine:

Vežba 1:

Kleknite na kolena i oslonite se dlanovima na površinu/prostirku za vežbanje. Zatim, jednu nogu ispravite tako da vrhovima prstiju dotaknete podlogu za vežbanje. Iz tog položaja nogu podižite polako što više možete i spuštajte je polako u početnu poziciju. Radite ovu vežbu, za početak u seriji od 10 ponavljanja sa jednom nogom, a zatim to isto ponovite i sa drugom nogom. Vremenom, povećajte broj serija. Ovom vežbom, pospešićete zatezanje i mršavljenje zadnje lože butina.

Vežba 2:

Stanite u stojeći stav, sa stopalima razmaknutim toliko da se nalaze u liniji ramena, sa prstima okrenutim prema spolja. Iz tog položaja, napravite čučanj. Čučnjeve radite u seriji od 10 ponavljanja za početak, a zatim povećajte broj serija. Ovom vežbom, pospešićete zatezanje i mršavljenje unutrašnje lože butina.

Vežba 3:

Na podlogu za vežbanje, lezite na bok tako da ste gornjim delom tela oslonjeni na lakat, a da su vam noge ispružene pravo. Iz tog položaja, ukoliko ste legli na desni bok, podižite levu nogu koliko god možete, a zatim je spuštajte u početnu poziciju. Za početak, ovu vežbu radite u seriji od 10 ponavljanja, a kasnije, povećajte broj serija. Ovom vežbom, pospešićete zatezanje i mršavljenje spoljašnje i prednje lože butina.

Uz ovakav režim vežbanja i upražnjavanja fizičke aktivnosti, obratite pažnju i na način ishrane i na unos tečnosti. Konkretno, iz jelovnika izbacite sve namirnice koje su bogate ugljenim hidratima i zamenite ih namirnicama bogatim mineralima, vitaminima i proteinima. Pijte dosta vode i izbegavajte konzumiranje slatkih napitaka.

Povezano: Kako da brzo izgubite nekoliko centimetara u struku?

Primenite naše savete i obim vaših butina će se sigurno vidno smanjiti.

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!