Probajte JAPANSKU dijetu – 7 kg manje za 14 dana!

By  |  0 Comments

Japanska dijeta je inspirisana zdravim načinom života Japanaca, naroda koji je među najdugovečnijim na svetu i sa najmanjim procentom gojaznosti. Njihova ishrana je bogata ribom, povrćem i pirinčem, veoma zdravim namirnicama, koje su sigurno odgovorne za zdravlje ove azijske nacije. Zato ako želite da zdravo smršate – bacite se na dvonedeljnu japansku dijetu, kako biste izgubili čak 7 kg ili više za 14 dana.

Kako jedu Japanci?

Osnova japanske kulture jela su male porcije sveže sezonske hrane. Japanci cene kvalitet, pre nego kvantitet hrane i jedu sporo, kako bi uživali u ukusima hrane i doživeli osećaj zadovoljstva sa manjim porcijama. Glavni faktor u japanskom načinu ishrane je da jedu dok ne budu oko 80% siti. Osim toga, veoma je važna prezentacija hrane, kako bi ona izgledala privlačno oku.

Mlečni proizvodi i hleb nisu deo japanske ishrane, dok se piletina i govedina koriste više kao dodatak pre nego glavni deo obroka. Kao dezert preferiraju sveže voće, dok se neki teži dezerti jedu u veoma malim porcijama.

Traditional japanese food, Sushi

Japanska dijeta

Japanska dijeta je prilagođena evropskom načinu ishrane. Radi se o niskokaloričnoj dijeti. Važno je da tokom trajanje dijete od 14 dana, vodu konzumirate samo između obroka, i to minimum 8 čaša vode na dan. Dijeta ne dozvoljava unošenje nikakvog šećera, soli, alkohola, hleba ili druge hrane, osim one koja je na meniju.

Za najbolje rezultate morate strogo pratiti plan ishrane, i taj način ćete izgubiti do 8 kilograma ili više, u zavisnosti od inicijalne kilaže i godina. Japanska dijeta se sme sprovoditi ne više od jednom godišnje, jer bi mogla poremetiti metabolizam.

Povezano: Atkinsonova dijeta – Jedite i mršavite!

Plan dijete

Ovaj plan je za sedam dana, pri čemu ga ponavljate od 8. do 14. dana ispočetka.

Dan 1

Doručak – crna kafa ili čaj

Ručak – 2 tvrdo kuvana jaja i zelena salata sa maslinovim uljem i jedan paradajz

Večera – kuvana ili riba spremana na pari, zelena salata sa maslinovim uljem

Dan 2

Doručak – crna kafa, jedan tost

Ručak – kuvana ili parena riba, zečena salata sa maslonovim uljem

Večera – 230 grama grilovane goveđe šnicle, čaša nemasnog jogurta

cooked fish

Dan 3

Doručak – crna kafa

Ručak – jedno tvrdo kuvano jaje, 3 velike sveže ili grilovane šargarepe sa maslinovim uljem i limnovim sokom

Večera – jabuke

Dan 4

Doručak – crna kafa

Ručak – jedan veliki koren paškanata ili komorača, prženog u maslinovom ulju, jabuke

Večera – 2 tvrdo kuvana jaja, 230 grama grilovane goveđe šnice i zelena salata sa maslinovim uljem

boiled eggs

Dan 5

Doručak – jedna sveža šargarepa, sa dresingom od limunovog soka

Ručak – 450 grama velike grilovane, kuvane ili parene ribe, 2 šolje nesoljenog soka od paradajza

Večera – grilovana, kuvana ili parena riba, zelena salata sa maslinovim uljem

Dan 6

Doručak – crna kafa

Ručak – 450 grama parenih ili grilovanih pilećih grudi, zelena salata sa maslinovim uljem ili salata od parenih šargarepa

Večera – 2 tvrdo kuvana jaja, sveža šargarepa isečena na kolutove sa dresingom od maslinovog ulja i limuna

fried chicken with carrot

Dan 7

Doručak – zeleni ili crni čaj

Ručak – 230 grama grilovane goveđe šnicle, bilo koje voće

Večera – odaberite šta god želite od prethodnih dana, osim 3. dana

Pročitajte još i: 10 super saveta kako da SMANJITE kilažu za 10 dana!

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!