Zdrave grickalice koje smete da jedete dok ste na dijeti: 6 predloga

By  |  0 Comments

Ako ste počeli da dijetom, onda znate da su grickalice zabrenjene. Nekada je teško odleti iskušenju da nešto grickamo dok gledamo film ili ćaskamo sa drugaricom uz piće. Ipak, malo pa malo, time sabotiramo dijetu. Kako se ne biste u potpunosti odrekli grickanja (znamo da volite), donosimo vam 6 predloga zdravih grickalica koje smete da jedete, bez bojazni za liniju!

Zdrave grickalice koje neće prekršiti dijetu

1. Pečene leblebije

Aiko ste obožavali da grickate kikiriki – znajte da je on kalorijska bomba i da treba da ga se klonite. Zato ga zamenite pečenim leblebijama! Imaju manje masti, i pozitivno utiču na navike u ishrani prema jednoj studiji. Ljudi koji su konzumirali 3/4 šolje leblebija na dan izgubili su težinu, bez izbegavanja drugih namirnica.

Za pečene leblebije trebaće vam aleva paprika i beli luk u prahu da ih začinite. Mada možete koristiti bilo koji začin koji želite – malo ih nakvasite, pospite začinima i ispecite u rerni.

2. Kokice

Nutricionisti često ističu kokice kao idealnu grickalicu kada vam se jede nešto hrskavo. Nije ni čudo: možete pojesti zaista dosta, i dalje biti zdravi (niski sadržaj masti, ali visok vlakana). Isprobajte maksimalno zdravu verziju kokica na pari – nabavite aparat za kokice, koji ne koristi ulje za njihovu pripremu, začinite sa malo soli ili mešavinom začina za piletinu.

Povezano: 8 razloga zašto vaša dijeta ne funkcioniše

zdrave grickalice

3. Granola kuglice

Ako ste ljubitelj granole, onda će ovaj voćni orašasti slakiš biti raj za vaše nepce. Njihova baza je kombinacija sušenog voća (urmi i brusnica), indijskog oraha, kokosa, plus malo vanila proteina. Izmiksajte ove sastojke u blenderu dok ne dobijete teksturu vlažnog peska, potom dodajte kašiku bademovog mleka i još jednom izimiksajte.

Masa treba da bude dovoljno lepljiva smesa da možete praviti kuglice od nje. Prepune megnezijuma i antioksidanata, dovoljno su slatke, a svaka je samo 102 kalorije.

4. Kolutići krastavca sa humusom

Ovo je kombinacija koja savršeno ide zajedno. Kada biste da gricnete nešto malo konkretnije, a da ne prekršite dijetu, iseckajte krastavac na kolutiće i namažite svaki sa malo humusa. Jedna šolja seckanih krastavaca umočenih u humus sadrži oko 180 kalorija. Osvežavajuće, zdravo, a idealno grickalica uz film!

Povezano: Smuti, prospi, ispeci! Hrono hleb koji ne goji!

zdrave grickalice

5. Štapići celera umočeni u krem sir

U zdrave grickalice koje smete jesti su i štapići celera koje ćete močiti u krem sir. Ovo je low-carb grickalica. Celer je veoma zdrav, jer sadrži luteolin, antioksidant koji smanjuje upale i deluje preventivno na kancerogena oboljenja.

Ako ih malo posolite i umočite u krem sir, dobićete super ukusnu slanu poslasticu koju možete grickati kao alternativu pecivu i tortilji sa diping sosom. Pet malih štapića celera sa oko 60 grama celera sadrži manje od 200 kalorija.

6. Integralni kreker sa krem sirom i medom

Ovo je grickalica koja će zadovoljiti vašu potrebu sa slatko-slanom grickalicom. Umesto da se okrenete kupovnom keksu prepunom šećera i loših masti, isprobajte ovaj recept: kupite integralne krekere (od celog zrna), premažite sa krem sirom sa 0% masti i prelijte sa malo meda. Obožavaćete da grickate ovu poslasticu uz ćaskanje sa drugaricama!

Pročitajte još i: Zonska dijeta – Low-carb ishrana za mršavljenje

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!