5 saveta za lakše buđenje tokom zime

By  |  0 Comments

Složićete se s nama da je izaći zimi iz toplog i udobnog kreveta svakog jutra nešto najteže. Tmurna, hladna zimska jutra mogu da otežaju ustajanje iz kreveta, ali ovih 5 saveta će vam pomoći da se budite bez problema.

Kako da se lakše probudite na hladno zimsko jutro?

Noć pre odlučite šta ćete da obučete sutradan

Priuštite sebi nekoliko dodatnih minuta u krevetu tako što ćete noć pre odlaska na spavanje odlučiti koju ćete odeću nositi naredni dan. Pripremljenu odeću, pre nego što odete u krevet, stavite na radijator, tako da vas na zimsko jutro dočeka topla i udobna odeća.

Ustanite iz kreveta ako se probudite pre nego se alarm oglasi

Većini dan počinje zvukom alarma, ali postoje i jutra kada se probudite pre nego što zvuk alarma ispuni sobu. U tom slučaju imate 2 izbora: vratiti se na spavanje ili ustati. Koliko god želeli da se tokom zime vratite na spavanje ili ostanete u krevetu da ležite čekajući da se alarm oglasi, ustanite odmah iz kreveta jer su velike šanse da ćete se ceo dan osećati umorno i pospano.

Povezano: Kako nedostatak sna utiče na vaše telo i um!

Podesite lepu melodiju alarma

Takođe, lakše ćete se buditi tokom zime ako umesto bučnog alarma, koji sigurno poželite da što pre ugasite, izaberete umirujuće melodije ili podesite da vas budi klasična radio stanica. Čak i ako ne uživate u klasičnoj muzici, nežna i energična muzika pomoći će vam da se postepeno probudite te će vam buđenje tokom zime biti mnogo prirodnije. Važno je naglasiti da ukoliko vašu omiljenu pesmu podesite za zvuk alarma, ubrzo ćete je početi mrzeti jer će postati asocijacija na ustajanje iz toplog i udobnog kreveta.

Uvek se nečemu radujte

Mnogo lakše ćete ustati iz kreveta tokom tipično niskih zimskih temperatura ako se radujete nečemu što želite da radite taj dan, umesto što morate da uradite (kao što je odlazak na posao). Kako biste lakše započeli novi dan, izdvojite nekoliko minuta ujutro za nešto što će vam pomoći da se radujete što ste se probudili. Radujte se kafi u krevetu, listanju časopisa pre odlaska na posao, jutarnjem razgibavanju ili tuširanju.

Istuširajte se čim ustanete iz kreveta

Skok iz kreveta i pravac na tuširanje. Par minuta pod mlazom tople vode nakon buđenja tokom zime pokrenuće cirkulaciju i opustiti mišiće te ćete sa manje opterećenja i puno energije započeti novi dan. Olakšajte buđenje tokom zime i pomoću aromaterapije – prilikom tuširanja koristite gel sa nanom, limunom ili pomorandžom kako biste se osećali budnije i svežije.

Uživajte u zimskom jutru!

Povezano: Kako da se izborite sa manjkom sna!

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!