6 fantastičnih načina da vam stomak bude ravan

By  |  0 Comments

Stomak je područje koje je najteže oblikovati. Redovna rekreacija i pravilna ishrana često pomažu, ali kada dođe leto i san o ravnom stomaku vam se učini nedostižnim, ovih 6 fantastičnih navika možete uvesti u svakodnevicu i postići željeni rezultata.

Umesto drastičnih ograničenja u ishrani i napornog vežbanja, nekoliko manjih poteza pomoći će vam da sprečite nadimanje i na zdrav način se rešite viška masnoće koji vam visi s pojasa.

Ravan stomak bez dijete i teretane

Koštunjavo voće

Manji obim struka imaćete i ako grickate koštunjavo voće. Orasi, lešnici ili bademi bolji su izbor za vašu liniju umesto testenine. S obzirom da je koštunjavo voće kalorično, preporučuje se do 18 komada dnevno. Ipak, imajte na umu da će vas ta količina zasititi pa ćete konzumirati manje kalorija u toku dana.

Probiotici

Nadutost stomaka i gasove možete smiriti promenom ishrane, odnosno korišćenjem suplemenata kao što su probiotici. Osim što će hrana brže proći kroz organizam, probiotici će smanjiti nastanak gasova. Najbolji probiotici su jogurt i kefir, a možete se i posavetovati sa lekarom koji vam probiotički dodaci najviše odgovaraju.

vežbe za stomak

Pogledajte i: Koje vežbe da radite za ravan stomak!

Kofein

Kofein je efikasan sagorevač masti, a i povećava fizičku izdržljivost. Nemojte samo preterivati – ako želite brži metabolizam, popijte šoljicu kafe ili čaja ujutro.

Pešačenje

Viška masnih naslaga u predelu stomaka, rešićete se ako svaki dan izdvojite najmanje 30 minuta za šetnju u parku, šumi, po gradskim ulicama… Iz dana u dan, iz meseca u mesec, iz godine u godinu pratite vaš organizam te postepeno povećavajte kilometražu, ali i brzinu hodanja.

Relaksacija

Stres i uznemirujuće misli negativno utiče na vašu probavu i pospešuje stvaranje masnoća, najčešće u predelu stomaka i zadnjice. Relaksacija tokom dana u vidu kupke, druženja sa kućnim ljubimcem, odlaska na masažu, popodnevne dremke ili smejanja efikasno sagoreva suvišne kilograme.

Pravilno držanje tela

Prilikom pravilnog držanja tela, angažuju se i stomačni mišići. Kada stojite ili sedite, ispravite leđa i vaša figura će odmah izgledati bolje. Odličan trik je da sedite na ivici stolice.

Povezano: 8 načina da se opustite pre spavanja!

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!