Detoksikacija tela od šećera za samo 3 dana!

By  |  0 Comments

Svi znamo da je previše šećera loše za naše zdravlje. Umereno konzumiranje šećera ne predstavlja rizik po zdravlje, ali ponekad trošite velike količine šećera bez znanja. Mnoge namirnice su pune dodatih šećera, a sadrže i mnogo kalorija.

Trodnevna detoksikacija tela od šećera podrazumeva da nema ni mlečnih proizvoda, ni voća osim limuna ili limete, ni pšenice, i bez dodatnih šećera. To znači da ćete tokom ova tri dana doručkovati jaja, ručati laganu salatu, a večerati proteine, kao što su riba na žaru ili kuvana piletina, sa odabranim povrćem.

Jedine dozvoljene grickalice tokom 3 dana detoksikacije uključuju jezgrasto voće i papriku sa humusom. Dozvoljeno je da pijete samo zeleni/biljni čaj i jednu crnu kafu bez dodatka šećera dnevno uz mnogo vode.

Nemojte žaliti zbog uzdržavanja od voća tokom 3 dana čišćenja od šećera. Fruktoza je monosaharid, takođe poznat i kao prost ili voćni šećer. Za razliku od drugih prostih šećera, telo ne koristi fruktozu kao izvor energije već je metaboliše isključivo u jetri gde se pretvara u masnoće.

Zahvaljujući trodnevnom čišćenju od šećera, rešićete se suvišnih kilograma, sprečiti pojavu bolesti srca, dijabetesa tipa 2 i moždanog udara, te usporiti starenje kože.

Povezano: Šećer – prijatelj vaše kože?

Trodnevni plan detoksikacije

1. dan

Doručak: Kajgana od 3 jaja.

Užina sredinom jutra: Jezgrasto voće.

Ručak: Kuvana pileća prsa sa mešovitim zelenim lisnatim povrćem (kelj, blitva, kupus, špinat, brokuli, grašak…) i pola avokada.

Popodnevna užina: Paprika sa 2 supene kašike humusa od spanaća.

Večera: Edamame pasulj, losos sa (na kratko proprženim) brokolijem i pečurkama.

2. dan

Doručak: Kajgana od 3 jaja sa dinstanim spanaćem.

Užina sredinom jutra: Jezgrasto voće.

Ručak: Salata od tune.

Popodnevna užina: Paprika sa 2 supene kašike humusa od spanaća.

Večera: Svinjska pečenica, dinstani prokelj i pečurke, salata od zelene salate i avokada.

3. dan

Doručak: Kajgana od 3 jaja sa škampima, dinstanim spanaćem i estragonom (začin).

Užina sredinom jutra: Jezgrasto voće.

Ručak: Hamburger sa grilovanom ćuretinom, iseckanim paradajzom i zelenom salatom te dinstanim pečurkama i keljom.

Popodnevna užina: Paprika sa 2 supene kašike humusa od spanaća.

Večera: Pečeni bakalar preko kupusa i mešovitog zelenog lisnatog povrća.

Dozvoljena pića tokom tri dana

Jedna šolja nezaslađene crne kafe dnevno, nezaslađeni zeleni i/ili biljni čaj u neograničenim količinama, minimum 2 litre vode dnevno (sa kriškama limuna i svežom nanom).

Nakon detoksikacije tela od šećera za samo 3 dana, održavajte ishranu sa niskim unosom šećera.

Povezano: Da li ste spremni za život bez šećera?

PodeliShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

error: Content is protected !!